2012-03-06
 20:53:21

Stardollzerosv - ska ni söka?

Ingen har väll missat att Stardollzerosv söker flera skrivbenter? - Knappast, det är ju Sveriges största Stardoll-blogg.

Sen har det kommit frågningar om jag  tänker söka dit, och jag ska säga för något år sedan var det en lika stor "dröm" att få blogga där för mig, som det är för många andra än idag.

Men jag tror aldrig jag kommer kunna passa in. Inte efter hur teamet vill ha det. Det är ju inte att bara "blogga på" - utan jag måste isf. alltid anpassa mig efter deras villkor. Inget skrivande om kännslor, Mortal Kiss, IRL osv. Jag kommer inte kunna vara "jag" helt fullt ut. Det är därför jag har valt att blogga ensam här, jag får skriva vad jag vill, köra tävlingar om jag vill, ändra designen efter min egna smak osv! Som ni vet, jag är inte precis "normal" x) Och tack ännu en gång ni som läser min blogg 

Men ni som söker - lycka till!

Och uppfatta inte detta fel, jag tycker Stardollzerosv är en superbra blogg och beundrar fortfarande skrivarna stort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: