2012-03-05
 16:13:23

5/3 *ointressant*

Obs! *ointressant - inget ni egentligen behöver läsa*


Hej igen bloggen...Haha nej tycker inte om att skriva så, blir för mkt "dagboksaktigt" x3 Inte ens när jag skrev dagbok, så skrev jag så... Påtal om dagböcker så borde jag köpa en ny...Skrev dagbok ett tag, tills skrivboken tog slut, och sen har jag inte orkat fixa en ny. Shit, vad jag babblar, vad har dagböcker med Stardoll att göra? :o



Iaf. någon som undrar varför det inte blev någon bra bloggning igår? Jag skyller på att jag inte hade rätt dator x) Jo, men det är faktiskt sant, hade mac versionen och har ingen aning vad print screen finns där. (I vanliga fall använder jag en mac dator, med  windows version hehe) Någon som vet vilka knappar man ska använda? Ni får gärna säga till.

Inga bilder = Inga bra inlägg. Fast nu när jag tänker efter så skulle jag kunnat gjort dagens-fråga

jue :3 À inget att göra åt nu.


Som ni ser har jag bytt "look". Är nöjd med allt förutom munnen, skulle inte tagit läppglans. Men om jag ska ta bort det, måste allt sminket väck - och jag orkar inte sminka om -.-' Det är något Stardoll borde förbättra, att man ska kunnata bort delar av "sminkningen" istället för allt, eller vad tycker ni? Ibland kan man ju lägga ner skitmycket tid på att sminka, och då är det synd att ta bort allt bara för att man inte vad nöjd med en liten detalj.


Sen har jag insett att det kanske inte skå kul att läsa om alla plagg jag köper/byter, så ska försöka dra ner på de inläggen. Men jag här är några jag skulle vilja tacka för att ha sålt/bytt plagg till/med mig/med är:










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: