2012-03-11
 11:50:39

Vad ska jag göra? Heeelp?

Jag funderar på att rensa min "vänner" lista. Under min tid på Stardoll har jag samlat på mig 12 sidor, med varv av 100 vänner på varje sida. Vilket ger närmare 1200 vänner totalt -.-'

Dessutom har jag visst 279 vänförfrågningar att acceptera. Många har ju slutat så, så jag snackar inte ens med hälften av alla jag har som vän.

Fattar inte personer att "reklam-brev" i förfrågningarna bara är extremt störande? O.o Lika så med "tomma" förfrågningar -.-'  Mer än hälften av är tomma eller med reklam. Känns ju verkligen som om dom har tänkt "lillelilleskutt verkar schysst, henne frågar jag om hon vill bli som vän"....eller inte.

Har sett andra som skriver i sin press att dom inte accepterar tomma förfrågningar, men hjälper det verkligen? :o Jag har inte testat så jag vet inte, men det förvånar mig inte om dessa personer inte ens orkar läsa ens press...

Så hur gör ni? Har ni många förfrågnar på kö? Accepterar ni alla, eller inte?

Hur fler jag accpterar - hur jobbigare bli det att radera senare..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: