2012-03-11
 20:28:20

Don't ask

 

Varför fråga efter hur mkt SD's jag har? Vad spelar det dig för någon roll? Jag betlar inte mera för en klänning för att jag har 600 SD's, än om har jag har 120 SD's. Just so you know. Don't ask me, please.



Något som är vädigt intressant är hur mycket SD's lillelilleskutt har, eller hur? Samtliga verkar tro att jag går runt med 10.000 SD's och kan köpa vad som hels - hur dyrt som helst. Att jag är en riktigt bortskämd flicka, som köper mera Stardollars hela tiden..? Hur gör hon? Lurar hon andra, är det därför hon har råd med så mycket?



Höhö, nu till sanningen.



Allt hänger faktiskt på bazaaren. Jag byter plagg med andra samt säljer som tusan. Jag fyndar även i stora starbazaaren, plagg jag vet är värda mera som jag sedan säljer för en högre summa. Jag går princip alltid med vinst med alla plagg jag säljer. Visst det har funnits flera gånger då jag har insett  att jag har sålt något för något för billigt, men man lär sig av sina misstag. Dessutom går priserna upp hela tiden.Tiden går, plagg som endast går att hitta i bazaaren blir allt dyrare.



Mätaren i bazaaren "stämmer" inte helt - finns ju ingen som visar hur mkt man har köpt för, då skulle den summan på den mätaren  iaf vara högre än 33287 SD's. Och nej, jag går INTE runt med 33287 SD's, inte alls. Jag har inte ens 4000. Jag tror knappast jag skulle få in 33287 SD's om jag skulle sälja alla mina plagg + övriga grejjor.


"Men ÄVEN om jag skulle göra det någon gång i framtiden, vad spelar det andra för roll? Tänker iaf. inte gå runt och skryta, om hur mycket pengar jag har, så j*kla onödigt! "



OBS! Endast "tankar" inget har sagt att det kommer bli så!

Haha det är faktiskt en av mina konstiga idèer, om jag slutar, när jag slutar ska jag försöka sälja alla mina plagg + inredning för så högt som möjligt, och se vad jag kan få in. Hoppas på typ 12.000, har ju rätt många gamla LE + DKNY osv. Men ja, det är iaf inte än på ett tag, föresten så kanske jag t.o.m behåller min suite som den är när jag väl lägger av. Men det skulle vara rätt häftigt, om min syrra typ vill tar över mitt konto, och kan köpa hur mkt som helst för de där 12.000.

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: