2012-03-12
 22:09:27

R.I.P JustinLover28

Något väldigt tråkigt som har hänt är att min vän JustinLover28 har förlorat sitt konto. Hon fick ett mejl idag, om tt hon brutit mot Stardolls regler, och nu blivit avstängd. Vi som känner henne vet att hon inte har gjort detta med "mening". Riktigt oretvist. Vi hoppas såklart att hon ska få tillbaka sin medoll. Samtidigt blir man ju skrämd - jag ligger nog rätt illa till jag med - både jag och hon fick en varing för ett tag sen. Så ni vet, finns jag inte en dag, så är jag antagligen avstängd.  Usch, kan inte tänka mig ehur ledsen jag skulle bli, om jag var puts väck en dag :o

R.I.P Justinlover28 D: I'll miss you so much 



JustinLover28
PUBLICERAT: 2012-03-13, 19:09:03

Tack , finaste Lily. Jag kommer sakna dig med när jag slutar helt , sa försöka få tillbaks kontot ett tag till. Men jag älskar alla mina fina stardoll-vänner! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: