2012-03-12
 19:33:07

Flera med samma nummer :o

Sålde precis mitt LE linne Lip Painted Tank, för 500 SD's. (varv av jag fick 450, efter skatten...) Något av "roliga" med detta linne var att jag hade nummer 0 :o Dock vet jag inte om man verkligen ska tro på att man får ett "unikt" nummer på varje LE plagg, så det verkligen är något man betlar för. För en sak jag upptäckte var att min vän frida_prinsessa också hade nummer 0 på ett likadant linne! :O Sen såg jag även en annan tjej som hade det....så det liite skumt..?


Haha iaf, kunde jag inte spara mina pengar länge - utan köpte ett skärp från andra kollektionen i Starbazaaren senare på dagen.


Har fått för mig att jag ska samla på "old" Le från säsong 2, istället för att köpa på mig massa "små-plagg" från olika. Än så länge har jag bara 3 stycken, men säljer jag resten av mina LE har jag säkert råd att köp några till ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: