2012-06-01
 10:27:00

Gammal tidning

Som yngre prenumererade jag på tidningen Julia. Och häromdagen så

rensade jag ut mitt rum, och hittade en hel bunt med tidningar som jag tänkte

göra mig av med. Haha, och jag typ bläddrade snabbt igenom en, och se där -

på en av bilderna hittade jag väska jag kände igen från Stardoll !


Jag borde nog inte blivit så förvånad, men man märker verkligen hur Stardoll har

haft en del i mitt liv. Hade aldrig lagt märke till väskan om jag inte spelat Stardoll - då hade det varit vilken väska som helst.


Blev tvugen att spara just den tidningen ô_o.


Sequin bow hard case gold clutch



Brukar ni lägga märke till kläder/accessoarer in real life som ni känner igen från Stardoll?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: