2012-06-16
 15:41:23

Önskar man kunde stänga av chatten ibland...

Är så otroligt trött på all reklam som folk skriver i chatten. Jäkla störande,
i gästeboken kan man i alla fall radera. Idag skrev en tjej;
"snälla gör in till superstar, jag gör vad som helst för det :D <3!"

Man blir så trött! Okej, man ska inte  bli arg på små barn (denna tjejen har fått sitt konto av sin syster), så jag skrev helt eneklt att jag inte vill att hon skickar mera reklam till mig. Hon har gjort det varje dag de senaste veckan, fast om NCG och annat. Känner mig så himla mogen, som inte skrev det jag hade på tungan.

Men jag menar herregud, vem köper ss till en "random" person? Jag skulle aldrig göra det, med undantag från om jag lovat ut det i t.ex en tävling eller så.

Tack och Hej, nu har jag klagat klart för idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: