2012-06-21
 07:28:00

Nytt i Riviera


Personligen tycker jag detta var en bättre kollektion än förra gången. Kläderna är färgstarka,
men ändå inte överdrivet som jag kan tycka att den förra var.

Dock har Stardoll själva verkligen misslyckats att macha ihop snygga outfits på vissa av skyltdockorna!

T,ex den på våning 1, med den stora bruna hatten, den ser gräslig ut om ni frågar mig D'':
Det är ju helt olika slags mönster på plaggen, så det ser bara fult och konstigt ut tillsammans.
Det ger inget bra intryck att vilja köpa, och det är väll det som är meningen att vi ska?

Vad tyckter ni om denna kollektionen? Finns det något/några plagg ni gillade?

Tyckte toppen var skitful först - men det var för att själva outfiten inte var särskillt lockande.
När jag provade den, blev det plötsligt min favorit :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: