2012-06-20
 09:26:00

Någon som vet?

2
Jag hänger inte med på den här nya starpoinssystem-grejen.
Det ska finnas gåvor som är accessoarer och kläder, eller hur? Men var ser man dem?

Skapade en ny docka, och såg att man fick kläder på t.ex nivå 3. Men får inte vi som har över nivå 3, dessa plagg då? Vore ju jäkla oretvist om vi inte fick dem, bara för vi råkar vara
äldre medlemmar...

Om ni vet får ni gärna förklara för mig som inte fattar eller hittar. Jag har så långt emellan
mina nivåer, så jag har ännu inte nått en ny, så jag får veta om det finns t.ex "kläder".
*hoppas iaf*


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-06-20, 13:10:19 | URL: http://beccys.blogg.se/

Fy vad orättvist om vi inte får de kläderna! :(

Skulle varit roligt att se om de är fina över huvud taget. Vad heter din nya medoll, så att man kan få se kläderna? :)



Kram på dig!

/Beccy

Svar: Det dök bara upp en ruta där jag såg att jag hade fått kläder. Jag såg aldrig var man kunde hämta ut dem. Btw. Såg en annan medelm som hade mejlat stardoll och fått svaret att kläderna ooch accessoarerna tydligen finns i Starplaza, och att de är märkta med starpoints symbolen typ.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: