2012-06-29
 09:14:00

Lily grubblar..

 
 
För många många år sedan... 
 
För något år sedan, ca 2009/2010/2011 då var det jätte populärt med Stardoll-bloggar.
ALLA ägde en. Men jag fattar inte var jag var på den tiden? 
Jag läste ingen, visste inte ens att det fanns bloggar om Stardoll typ?
Kände till StardollZerosv, men ingen annan. Känner mig lite
efter nu om man säger så. Nu har nästan alla bloggar dött ut.
Men jag är kvar.
 
Nu i efterhand händer det att jag hittar till
flera stycken. Tror de flesta ägarna var medlemmar i AbsolutSwe,
och Sweden. Stardoll's stora svenska klubbar, som man kan
säga används som "forum".
 
Det är konstigt hur "trender" kan
komma och gå? Både i stilar & ja vad man gör helt enkelt.
Vi människor påverkar varandra, någon börjar - sen gör alla ^
 
 
 
 
 
 


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-06-29, 09:49:30 | URL: http://ladydidi.blogg.se

Jag och lady-louie har precis skaffat en stardoll mode blogg, haha liite efter känner jag med xd Men jag tycker det är kul med stardollbloggar :]

Svar: None
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-06-29, 10:37:06

Jätte bra och fint skrivet!

Svar: None
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: