2012-06-27
 22:41:43

Level 67

Gissa vem som är på level 67? Moi! :D
Fick en ny frissa + 3 små starcoins...Hahah vad ska jag köpa
av dem? Finns ju jätte mycket som kostar 3 sc....not
 
Jaja, frisyren var ju iaf. snygg! Valde att färga håret grönt x3
Får se hur länge jag orkar med den looken, hehe ^^
 
 
Btw. Idag var en turdag med internet, visst!
Funkar som kanom ^^ Haha klättrade upp på ett "berg" och 
fick fungerande täckning !
 


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-06-28, 08:29:25

Grattis till frisyren! Jag älskar den frissan :D

HAHA, du gör allt för stardoll xd Hoppas du har det bra ;)

Svar: HAHAHAH Jo Stardoll blir inte av mig så lätt! xD Egentligen är det väll ett "allvarligt problem" att jag är så beronde...Men jag lovat mig själv att skolan böjar SKA jag dra ner på Stardoll-tiden. Men nu är det sommarlov, då ska man göra det man vill ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: