2012-06-26
 09:49:00

Kläderna som försvann

 
En person kommenterade ett gamalt inlägg (detta), 
som handlade om just "gratis-bomben" som dök upp
i Starplaza i vintras. 
 
Det påminde mig om att vi faktiskt aldrig fick veta vilken butik 
dessa kläderna kom ifrån, eller hur? Jag trodde de skulle dyka upp
senare med priser, men det hände aldrig :o 
 
Vissa fick behålla dem, vissa inte, hur skumt som helst.
Kläderna var ju väldigt färgglada och snyggt gjorda,
skulle t.o.m kunna tänka mig vissa av dem som "Limited" om man säger så.
 
 
 
 


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-06-26, 22:35:45

Wow! Visste inte att min kommentar skulle bli ett inlägg :) Tack! Kommer du kanske ihåg mig från gästboken? Det var jag som tyckte du var affärskvinna :) Aja, tack!

Svar: Hejhopps!
Visste inte att någon/några nrukade läsa gamla inlägg? Fast när du säger det så,
kan jag hålla med om att det är rätt kul faktiskt att titta tillbaka i arkivet! :D

Haha så mycket man har glömt, butiker funktioner, m.m som ändå finns "samlade" e en enda blogg ^. Sorry om jag inte skrev ut ditt namn, visste inte om du ville det eller inte så därför fick du vara "någon" denna gången^ Men roligt att det uppskattades av dig ändå (:

Och ja nu när du säger det, så minns jag dig. Det varje dag man bli kallad "affärskvinna" i sin GB, hehe! Men affärskvinnan det är jag det! 8)


Tack själv för du läser min blogg och skickade en så fin kommentar! Nu blev det en glad Lillelilleskutt ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-06-27, 08:40:29

När kommer du tillbaka? Jag saknar dig och din blogg! Men hoppas att du har/haft kul iallafall! :)

Svar: Jag kommer hem på Söndag igen! Jag har än så länge haft det superbra, men jag saknar verkligen Stardoll & bloggen (: Ha det bra så länge!
Lillelilleskutt
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: