2012-06-24
 22:29:55

Ingen bloggning pga av internet

Hej allihopa!
Jag är nu på semester och tyvärr så är inte internetet
det bästa här, rättare sagt det är sämst.
Ni anar inte hur länge jag har försökt få till det här
inlägget. Det hackar som tusan, och lägger
av hela tiden. Riktigt tråkigt, men inte mycket
att göra åt. 
 
Så bra uppdatering blir det nog inte denna veckan
om jag inte får till det. Samma gäller Stardoll,
Kan bara logga in en snabbis innan allt dör.
Sidorna tar typ 100 år att ladda också.
 
Ajá vi ses när jag kommer hem, haha hoppas jag inte
 missar LE elle YH, fast det skulle inte förvåna
mig om jag gör, hehe. Beklagar verkligen,
jag som har med min kära dator & allt!
 
- Fast vem vet? Det kanske är för mitt "eget bästa",
det jäklas med mig. Jag spenderar ju alldeles för
många timmar vid Stardoll än vad jag borde
göra xD
 
 
//L


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-06-25, 12:55:01

Ingen orsak Lily! Du behöver också vila på din semester. Kommer sakna dig, ha det så bra vart du än befinner dig. Kram!

Svar: Tack! Du är så söt ^ (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: