2012-06-30
 19:09:33

I min garderob finns visst massa bortglömt..

Funktionen som gör att man kan bläddra i sin garderob, 

utan att öppna den är faktiskt inte helt fel ändå. xD

 

Kollade egenom min lite snabbt, och shiiit så mycket kläder

jag egentligen har! Tyvärr är många av dem totalt bortglömda :o

 

927 stycken finns det i min garderob, och sen har jag lite andra i 

i mina låsta rum också, som jag inte orkat sortera in.

 

Har ni mycket kläder & accessoarer som 

ligger gömda i garderoben och inte används?

 

 
(satte ihop lite outfits av några av mina bortglömda kläder)


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-07-01, 01:18:52 | URL: http://beccys.blogg.se

Ledsen om jag råkade skicka en tom kommentar precis, jag vet inte hur jag lyckades om det var så att den kom fram... ;)

Jag undrar bara var du köpte den där rosa väskan som din medoll bär i den andra outfiten? Jag gillar verkligen modellen på den. :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Ingen fara, det var bara denna som kom fram.
Väskan är från butiken "Nicholas Kirkwood" tribute som finns i Starplaza (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-01, 14:26:31

Ja det har jag vekrligen! Det är bla gratis kläder som jag nördade för fullt upp för något år sedan. Sedan ha jag andra plagg som jag inte använder eftersom garderoben fylls hela tiden med nya plagg och man har inte tid med att kolla efter gammla plagg. Men det är alltid roligt att kolla sina plagg då och då, som jag brukar göra:)

Svar: Jag gör det nästan aldrig, är en sån latmask hela jag! x3
Köper bara nytt hela tiden, slösare som jag är ^ Haha får väll ta o bli en lite ändring,
hrmhrm (:
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-02, 19:39:27

om det är några plagg du inte vill ha eller bara inte använder så skulle jag gärna köpa några av dig! :)

Svar: Jag tänkte att jag ska fixa en bloppis! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: