2012-06-01
 21:42:43

Hot buys - Juni

Nu börjar även juni's Hot Buys dyka upp i Starplaza!

Jag tycker Hot Buysen är mycket bättre denna gången, ska lätt köpa jeansshortsen! Gillar även den vita klänningen med rosa detaljer, samt klänningen som ser ut att vara i pärlemorlila färg. Älskar att plaggen är färgstarka, men ändå inte överdrivet, och att att plaggen matchar varandra på ett snyggt sätt! Öronhängena var inte helt fel heller x_x


Vilka är era(n) favorit (er) ?




babel456
PUBLICERAT: 2012-06-02, 09:46:49 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se/

Jag vill gärna köpa den tröjan med fransar, jag har typ 20 stycken olika tröjor med fransar IRL så det är därför jag nog ska köpa den på stardoll också eftersom jag är helt besatt av fransar!! ;D


Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-06-02, 14:42:38 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/

Sv. Jo den är också jätte snygg! Är också förtjust i fransar, särskilt GinaTricot's kläder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: