2012-06-23
 16:02:11

Hot Buys - Juli

Hot Buysen för Juli dök upp på Stardoll-bloggen tidigare idag.
 
Hmm det var väääldigt mycket rosa, för min smak. Skulle kunna
tänka mig skorna & shortsen.
Om man köper den gröna klänningen så antar
jag att den vita BH:n kommer synas? Fast på bilden har Stardoll tagit bort den. Eller så
finns det en beige "inritad" i klänningen? Haha hoppas det, för annars kommer det inte så
snyggt ut. Men klännningen är iaf. för V-ringad för min smak, tycker det ser riktigt ful 
ut i just den modellen av klänning.
 
Vilka plagg gillade ni?
 
 
 


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-06-26, 19:55:46

kavajen och den vita kläningen var häftig och snygg men vad ska man matcha den med trors?

Svar: Klänningen skulle jag matcha med höga heels, eller iaf. några snygga skor med klack eller platå.Sen skulle jag själv lagt till accessoarer som halsband och armband, och varför inte en snygg väska också? Accessoaren skulle gärna matcha med skorna både stil och färgmässigt.
T.ex prickiga skor, svart korshalsband,blå väska & limegrönt armband vore nog inte så snyggt tillsammans haha.


Kavajen skulle jag personligen matcha med raka byxor, eller till en blus & en kjol som går till knäna + knästrumpor och varför inte ett par coola solglasögon? Väska till skulle nog inte heller vara fel!



Hoppas du fick några tips! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: