2012-06-27
 20:41:07

Dot Sommarkollektion

Dot sommarkollektion består av ljusa färger i lila, grönt, rosa, aprikos & gult.
Dessa ljusa färger är lätta att kombinera med andra, då inte "tävlar ut varandra"
som starka färger kan göra om använder för många olika.
 
Som vanligt är Dot inte så dyrt smink, en mascara kostar 3-4 SD's,
en ögonpenna 7 SD's, läppstift 8 SD's ect.
 
Själv tycker jag om dessa färgerna, ljusa nyanser det gillar jag!
Inte massa tråkiga bruna och gråa, visst det kan också vara snygga om
använder dem på rätt sätt, men blir ändå inget man skiner upp av.
 
Vad tycker ni om sommarkollektionen's Dot? 
Gillar ni färgerna eller inte?
 


Babel456
PUBLICERAT: 2012-06-27, 20:45:42 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Jag tycker att läppstiften är så ljusa att de ser ut som vitt och när jag tänker på vita läppstift så tänker jag på fjortisar.

Svar: Jo, läppsift i andra färger än rött, rosa eller "beige" har jag också svårt för. Vitt usch...Förstående vi t.ex halloween/maskerad, men sen? nej tack, håller helt med dig.
Vill man vara fjortis så visst, får man det, men inget jag vill vara igen ^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: