2012-06-28
 09:05:00

Dagens inlägg: Random fakta om mig ^

Lite random fakta om Lillelilleskutt irl & Stardoll...
 
1. Jag handlade precis upp 154 SD's i Starbazaaren på bara ELLE plagg.
 
2. Min favoritmat irl är Sushi (:'
 
3. Jag använder nästan aldrig andra färger än beige, rosa eller rött läppstift 
på Stardoll.
 
4. Jag tycker i FB är skittrist.
 
5. Jag har 59 DORÈE hårfärger & 34 DORÈE burkar med slingor.
 
6. Jag hatar att prova skor irl, eftersom jag aldrig hittar några som passar,
då jag har världens sämsta skostorlek.
 
7a. När jag började på Stardoll, blev min favorit affär pretty 'n love. Nu tycker
jag det är alldeles för mycket rosa & söta plagg för att vara min favorit!
 
7b. Då tycket jag piercingar var skitfult, fattade inte hur folk kunde 
välja att ha det, nu tycker jag raka motsatsen - det är ju skitsnyggt! C:
 
8. Jag tycker inte om äpplen, bara i typ paj, men inte råa eller vad man nu säger.
 
9. Hade jag inte haft så underbara läsare, skulle jag nog sluta blogga.
Har fått flera stycken positiva kommetarer på sistone som gör mig så
glad! ♥ Ni betyder jätte mycket (:
 
10. Jag är beroende av bloggar, läser flera stycken varje dag ^
 
 
 
 
Tack & Hej
 
 //Lillelilleskutt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-30, 02:31:21 | URL: http://emblafant.blogspot.se

Go sushi! C:


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-30, 02:50:03 | URL: http://emblafant.blogspot.se

Vet du, jag har 56 hårfärger om 31 slingor, så jag ligger dig hack i hälen ;)

Svar: Hahah, också smink-galen? xD
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-07-01, 16:43:32 | URL: http://emblafant.blogspot.se

Såklart jag är, men grejen är att det ofta blir samma sminkning ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: