2012-06-21
 17:15:18

Blogg.se

 
 
Hej!
 
Blogg.se har visst uppdaterats. Jag som hade hoppats att min blogg inte skulle göra det...x3
Det är alltid så segt i början när man inte hittar, men efter en stund letande insåg jag att
det faktiskt inte är så stor skillnad.
 
Finns massa bra fördelar med den uppdatering t.ex att man
kan svara på kommentarer på derekt i kommentarsfältet, som på "frågelådan". Man behöver
inte skicka ett "sv:" i en egen kommentar om man vill svara en läsare. Sen är det lite enklare att
ändra designen, man  kan nu förgranska innan man byter ut koder i kodmallen, vilket man
inte kunde innan. Det finns även en mätare som gör att det blir enklare att veta var man ska lägga
in koderna för t.ex chatten, färger, bilder osv!+
 
 
Haha det enda som irriterar mig är att det finns en jätte stor statisikmätare på framsidan,
som man inte kan undvika att se när man loggar in. 
 
Jaja, det blir nog bra förhoppningsvis! (:
                                 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-21, 19:59:20 | URL: http://emvlafant.blogspot.se

Hahahah, min mobbade kommentar! :)

Svar: Hahaha jag älskar den :D ingen annan vet ju vad totoro är typ xD Totoro = bäst!
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-21, 22:44:05 | URL: http://emvlafant.blogspot.se

Jag älskar deras klänningar som dom har, önskar att jag hade en sån! XD

Svar: den storasyrran har? Den ärmlösa gula?
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-24, 00:30:10 | URL: http://emblafant.blogspot.se

Ja, jag är helt galen i den! Har du sett några andra filmer som han har gjort? :)

Svar: Jo, sorry är skitdålig på namnen, men har sett ett fårtal. T.ex den med tjejen, vars mamma & pappa blir förvandlade till grisar, & hon kommer in i en "monster-värld".
Har även sett "det levande slottet", eller vad de nu heter, samt den med minifolket, "lånare". Haha vilka har du sett? Det var bara några exempel på villka jag har sett.
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-06-24, 22:57:03 | URL: http://emblafant.blogspot.se

Den första heter Spirited away och jag har sett båda, dom är as bra! :)
Jag skulle rekomendera kikis delivery service, pompocko och wisper of the haert kommer inte på några fler för tillfället i allafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: