2012-06-29
 22:37:47

Blogg.se vägrade att samarbeta tidigare idag...

 
Hej! 
 
Jag vet inte varför, men av någon andledning fungerade
inte blogg.se som den skulle tidigare idag :o
Tror inte det hade med mitt "dåliga" internet att göra,
men jag vet inte säkert.
 
Jag kunde inte ladda upp bilder, (jag var jätte förbannad, hehe),
eftersom jag hade planerat inlägg för idag. "Lily grubblar" inlägget
var nämligen tidsinställt, därför dök det upp idag.
 
Jaja, nu verkar det fungera igen,
så jag kör på, men eftersom det snart är nästa dag är lika bra jag 
ställer inte dem för i morgon.
 
Ha det så bra så länge,  jag beklagar dagens dåliga uppdatering.
 
 
//Lillelilleskutt
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: