2012-06-14
 10:19:00

Ang. Stardollzerosv

Hej kära läsare!

Jag vill bara påpeka att jag inte försöker "tävla" med bloggen stardollzerosv, på något sätt!
Jag försöker inte vara "bättre", eller något liknande. Jag är mig själv.

Egentligen är vi helt olika slags bloggar; förutom att vi båda då handlar om Stardoll.
Min blogg, är en personlig, dvs. Den handlar bara om mig lillelilleskutt. Jag skriver om det
jag köper, vad jag gör, mina tankar, mina åsikter.

Stardollzerosv, är en allmän blogg. Den är inte baserad på Medoza's eller de andra
skrivbenternas egna stardoll-liv. De skriver inte "dagens köp", eller att de har bytt look på Stardoll.

Så då vet ni det, ledsen om ni har fått andra uppfattningar av mig tidigare. Stardollzerosv är superbra blogg som jag har läst i flera år! Att uppdateringen kanske är mindre än förut är
till 100% förstående, alla har faktiskt ett IRL liv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: