2012-06-27
 18:19:55

27/6 2012

 
 
Hej igen!
 
Är fortfarande inte hemma, men passar på att blogga nu när jag 
ändå sitter i bilen. Har bara lite tid på mig, men jag ska göra mitt bästa.
 
Har hänt ganska mycket på dessa få dagar jag inte varit
aktiv på Stardoll. Lite nya funktioner & butiker, skriver ett inlägg
om alla Nyheter.
 
 
 
 
Erbjudande på Beach Villa, Alpine Chalet och Penthouse. Hela 30 % billigare!
Skulle lätt passat på om jag inte redan hade dem. Synd det inte var rea på "extrummen"
också.. xD
 
 
En kollektion av Jean-Paul Gaultier Tribute i Starplaza. 
Hur många "Tribute" finns det egntligen ute? :o
 
 
50 % rea i butikerna  Evil Panda, Fallen Angel och RIO.
 
 
En ny chatt funktion. Är inte insatt i exakt hur den 
fungerar, party är inte riktigt skutt's grej..
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: