2012-07-02
 08:55:00

Två funktioner som borde finnas ^^

Det är två "funktioner" jag saknar på Stardoll...
 
De ena är att man borde kunna "flytta" hela rum till ett annat rum, 
utan att behöva tömma hela & göra om allt från början.
 
Varför vill man flytta då? 
Jo, som non-ss har man ju bara 2 eller 4 rum upplåsta.
Men om man har köpt Beach Villa, Alpine Chalet, Penthouse,
eller "extra rummen" för 99 SD's/våning, så kan man välja att ha dem
upplåsta vare sig man är Superstar eller ej.
 
Har tänk mig att jag ska köpa hela "extra-huset" sen när jag
tar en Superstar paus. Så mina rum kan vara upplåsta ändå.
Det blir kanske när sommarlovet är slut, och jag ändå
inte har så mycket tid för Stardoll.
 
Smart eller osmart..
Jag har ju börjat inreda alla mina rum i vänstra huset, 
vilket kanske inte var det smartaste. Märkte det sist jag var non-ss,
att jätte många kläder som t.ex mina Young Hollywood blev
onåbara helt plötsligt. Man är så "bortskämd" och van att ha tillgång
till alla funktioner som Superstar xP
 
 
Andra funktionen jag saknar är i skönhetssalongen...
 
Man borde kunna "spara" en gammal "look".
Det är så himla svårt att få till en exat likadan som man hade
innan om man t.ex ångrar sig, eller ändrade utseende för en temadag.
 
Med detta så syftar jag mest på "sminkningen", eftersom det är 
den som blir unik för varje gång. Men även t.ex leverfläckar
är det svårt att pricka på exakt samma ställe, eller att få till
exakt samma hudfärg som tidigare.
 
 
 
 
 
 


Solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-02, 14:17:12

Ja allt du skrev skulle vara jätte bra på stardoll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: