2012-07-20
 11:44:00

Tips för att fynda i StarBazaaren

 
1. ställ in mätaren i StarBazaaren på 3 SD's.
 
2. Sök på en färg, själv skulle jag rekommendera svart,
- det finns många plagg som innehåller det!
 
 
3. Köp inte "onödiga" plagg som t.ex gratissaker
och designade plagg, de är svårare att få sålda sen!
 
4. Om du är ute efter att tjäna pengar - alltså sälja plaggen
sedan så ska du köpa sådana som ser "udda" ut.
 
5. Använd datormus - då går det snabbare & det blir
enklare att inte bläddra förbi något fynd av misstag.
 
6. Klicka flera gånger på "ny sökning". Själv klickar jag säkert
runt 100 gånger varje Bazaar omgång! :D
 
7. Ha tålamod, och ge inte upp efter 5 minuter...
 
8. Variera färg, typ och märke, efter några sökningar,
så blir det inte lika "uttråkande".
 
9. Jag vet inte om det stämmer, men jag har fått för
mig att man gör bätte fynd på kvällen/natten. Kanske
för att flera medlemmar är online då, med tanke på 
tidsskillnaden osv?
 
10. Se till att ha "sålt av" grejerna så snabbt som möjligt,
eftersom man inte kan ha flera än ett exemplar av vissa plagg!
Bl.a "rares" som Hot Buys, DKNY, Chanel ect.
 
Finns ju inget tråkigare än att hitta en Hot Buys för 3 SD's
som man redan har, så man inte kan köpa den...x3
 
 
 
 
 
...Plagg jag hittade när jag sökte på svart för 2-3 SD's/st! (:
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-20, 14:57:45

Tack för tippset! Fick för man att söka i Starbazaren nu och ska testa ditt tipps:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: