2012-07-08
 18:55:13

Tänkte bara skriva av mig...

 
Ibland kan jag säkert verka som en "kall" person, det förnekar jag inte.
 
Men herregud, denna tjejen ville köpa min Rosett + några klänningar,
men jag svarade att jag inte säljer dem. Sen säger hon att hon vet en
person som säljer berreten i min wish-list, men att jag bara får namnet om
jag säljer till henne.
 
Hahahahah, jag menar hur dum tror hon att jag är!?
 
Allvarligt, det hade varit en sak om HON hade berreten & kunde tänka sig
att sälja den om jag sålde klänningarna & rosetten, men bara för att få namnet på
en random person tänker jag definitivt inte sälja den mina saker till henne.
 
Och nej, jag blir absolut inte förbannad på varje person som frågar
om jag kan sälja ett särskilt plagg - utan jag irriterad på personer
som fortsätter tjata efter ett nej. Vill man inte sälja så vill
man inte,  acceptera?
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: