2012-07-18
 13:26:45

Tankar

 
Mitt liv var mycket bättre innan Stardoll blev inblandat. Det känns
otroligt hämskt att säga det - men det var så.
 
Jag kan inte fatta
hur människor som dricker alkohol eller röker inte bara kan sluta?
Hallå? Det är dåligt för hälsan, och då är det väll bara att lägga av om man
nu vill det?? 
 
Men...jag börjar ana att jag lika sjuk jag. Jag kan inte minnas en enda
dag detta året jag har missat/valt att INTE logga in på Stardoll!
 
Jag vet vad jag vill med mitt liv.Träffa nya männsikor, leva gott. Dö.
Nej, men det finns väldigt mycket där emellan...
 
Jag oroar mig redan för skolan. Det är inte så att jag ligger dåligt
till, utan jag är godkänd i allt. Dock så skulle jag säkert kunna
satsa liiite till om jag ville, och orkade. Grundskolan är ändå avgörande
för min framtid.
 
Det skulle vara en sak om jag loggade in typ en kvart varje dag,
men flera timmar, så kan det inte hålla på längre.
 
Men jag vet hur jag vill ha det. Ungefär som i maj, när jag bara loggade in 
max 1 timme per dag. Så ska det bli igen. När väl skolan börjar punkt slut.
 
Egentligen skulle jag vilja radera mitt konto, men jag skulle
aldrig fixa det. Varför? Jag bara kan inte. 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: