2012-07-10
 10:00:00

Svar på frågestunden

Hehe, var bara fyra personer som valde att ställa frågor,
men som tur så skickade några av er många! ^
 
 
 
 Vad tar du aldrig på dig i ditt IRL liv?
En rosa onepiece, eller sandaler.
Vida jeans är jag inget stort fan av heller.
  
Hur länge tror du att du kommer vara medlem på stardoll?
Medlem kommer jag nog vara föralltid, tills Stardolls's sajt lägger ner,
om jag inte blir avstängd tdigare förstås.. Aktiv är en annan femma,
men antaligen tills mitt IRL liv blir mera intressant...
 
Vad är ditt favorit ämne i skolan?
Skulle inte kalla mig pluggis, men jag
satsar väll. Vill ju komma någons stans i livet vilket
blir svårare utan utbildning. Så nej, jag har inget
favorit ämne, inget jag brinner för - försöker göra det som ska göras
för framtidens skull.
 
Vad är ditt drömresemål?
Har tänkt mig att jag någon gång ska besöka
regnskogen & öknen. Tropisk värme yay! :D 
 
Vad vill du bli när du blir stor?
Det är långt kvar, så tänker jag alltid. Men resa vill jag,
det vill jag verkligen. Måste väll finnas något jobb som kan matcha
mina önskningar?
 
Hur mycket slösar du på stardoll per dag?
Tid eller pengar? Om vi snackar tid, lär det väll
bli runt 4-6 timmar varje dag O.o  Men när skolan börjar
är slut på detta internet-liv. Då kommer det bli max 2 timmar.
 
Om du syftade på SD's, så varierar det. Ibland köper jag inget,
ibland köper jag massa. Oftast handlar det om jag lägger "ut pengar"
som jag sedan tjänar in + extra. 
 
Hur är din stil IRL?
Växlande. 
 
Vilken är din favorit butik på Stardoll?
Just nu har jag fått intresse för st. trinians &
andra kläder som drar mot emo-looken. 
 
 Köper du mest i starplaza eller starbazaar?
StarBazaar, köper nästan aldrig i Starplaza.
 
Tycker du att du säljer billigt eller dyrt?
Antar att jag ska svara dyrt, men det beror väll på hur
man ser det. Folk köper ju? "RARES" är dyra.
 
Får du många sålda varor per dag?
 
Olika, men nu de senaste dagarna har det blivit en del sålda.
Det beror lite på hur "priserna" ligger på Stardoll, har t.ex LE 
kommit ut går priserna ner. Då ska man passa på att
köpa på sig om man har extra pengar! x)
 
Och hur mycket tjänar du på dem?
Beror på, men eftersom det är mest "RARES" jag säljer så
är det oftast en hel del, fast då har jag också betalt ganska mycket. 
 
Hur mycket har du tjänat på sålda varor SD's? och SC's?
Flera tusen, dock finns det ingen mätare för hur mycket
man har spenderat, vilket gör att det verkar mycket mera än vad 
man tror.
 
Hur kom du på att starta bloggen?
Blev inspirerad av Freymy, att ha en "personlig" blogg.
Innan denna bloggade jag med jija3.
 
Var är du från? Har du svart brunt hår? Har du mörk bruna ögon? 
Ja det stämmer, mitt hår är kolsvart  & färgat i blåsvart färg. Ser dock mest svart ut, 
fast mörkare än mitt naturliga. Får väll ta & slinga det i blått när jag orkar,
men det är så dyrt!
 
Orkar inte dra min kära hisoria om varför jag ser ut som gör,
kanske en annan gång...det är komplicerat.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: