2012-07-30
 19:01:44

StarBazaar Hair

 
Nu kan man sälja StarDesign hair i StarBazaaren!
Ingen nyhet egentligen, nu saknas bara en SminkBazaar,
eller vad tycker ni? x3
 
Btw. Lite kul för det står att det bara finns "5" items i StarBazaaren
totalt. Sen när det väl ändras med tiden så kommer det aldrig vara
så få xP
 
//Lillelilleskutt


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-30, 21:13:06

Kommer melooon och elle fortsätta blogga här efter att du har börjat igen? Tycker att dom har varit jätte duktig och haft bra inlägg! :)

Svar: Troligen inte eftersom det en personlig blogg som är baserat på mitt stardoll-liv.Men jag tror verkligen blr glada att höra att deras inlägg uppskattas ^^ (: Jag bloggar som sagt fram till den 5:e innan jag sticker och lämnar datorn hemma en vecka då bara elle och melooon sköter bloggen.
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-31, 19:10:50

Då var det inte bara jag som tänkte på att sälja smink i bazaar! Men ärligt talat, det skulle vara bra med en sminkBazaar också ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: