2012-07-08
 17:00:00

St trinians

 
När jag googlade runt hittade jag denna gamla bilden från december 2009.
 
Och oj som priserna har ändrat sig, då kunde man köpa alla dessa
 st trinians plagg & accessoarer för 270 SD's. Nu skulle
man kanske behöva betala runt 3000 - 4000 för hela kollektionen!
 
Eftersom att många av plaggen var för non-ss, 
och idag då är för "sc", så blir svårare & svårare att få tag i dem,
vilket säkert också höjer priserna en aning.
 
Hmmm, undra hur det blir i framtiden,
någon gång måste väll priserna ta stopp? Annars kommer
personerna som har hela DKNY eller LE kollektionen, säsong 1 stå där med
ca 100.000 SD's. :O
 
 
 
 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-07-08, 19:57:07 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, det var tider när Starplaza såg ut så där! :) Jag ångrar faktiskt att jag inte tagit bilder på Stardoll från förr.. ;)

På tal om St. Trinian's har jag också velat ha de där kläderna, de är faktiskt riktigt snygga! Ska googla lite, och se hur de ser ut mer i detalj. Den där Eco Girl Jacket är nog det enda plagget jag sett på Stardoll. ;)

Kram på dig!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: