2012-07-04
 11:41:00

Snygga galgar?

 
Letar efter snygga galgar till min svit,men hittar inga bra...
De närmsta som motsvarade mina förväntningar, var dessa.
 
Stör mig dock på att det står "My shop" O.o
Tänkre använda dem till att hänga upp snygga kläder ^^
 
 
 
Lite färggladare galgar skulle väll inte skada?
..Eller varför inte "mönstrade" ?
 
Har ni tips på vilken butik jag kan hitta andra galgar än
dessa jag visat på bilderna, så tipsa gärna!
 
 
 
 
 


Sockersmurf
PUBLICERAT: 2012-07-05, 17:46:04

Skitfin blogg! Kommer deffenitivt börja läsa hehe :)
Har två tips på galgar!
1. Det finns gamla mönstrade (mest randiga) från Antidote, dock vet jag ingen som säljer sånna.

2. Sök i Starbazaar inredning på saker för starcoins i affärern Fashion, där hittar man nästan alltid svarta galgar för runt 40-50sd, har själv flera sånna :))

Svar: Schysst! 8) Ska genast kolla ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: