2012-07-05
 14:18:37

Skriv bara under ditt egna namn

 
Givetvis får man skriva sina åsikter, men då får man stå för det man säger.
Att skriva under någon annan medlems namn är fegt, och själviskt.
 
Jag förstår om alla inte kan "älska min blogg", men om du tycker den
suger & är dålig, så varför läser du den? x3
 
Jag är inte ond, jag tvingar ingen att läsa min blogg!
 


GJ_D
PUBLICERAT: 2012-07-05, 17:07:09

oj, jag fattar verkligen inte hur man kan tycka att din blogg suger eller inte är bra. vad tänker folk med ?? jag älskar din blogg verkligen och jag läser den säker 4 gånger om dagen.

kram :)

Svar: Alltså, jag kan förstår om vi alla har olika åsikter kring olika saker, och det är helt OK.
Men att kommentera anonymt med en "negativ" åsikt kan jag tycka är att verkligen inte våga stå för det man säger. Eller ännu värre utge sig vara någon annan Stardoll-medlem.

Aa, iaf. tack för dina fina kommentar, roligt att du gillar bloggen, jag gör så gott jag kan för att få den bra (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: