2012-07-13
 14:43:15

presentationer

 
Någon av er som är duktig på presentationer?
 
Tänkte fixa min eftersom jag har haft samma gamla
trista i ca 1 år nu. Tyvärr lyckades jag inte koda särskilt bra O.o
 
Kollde massa filmer på youtube, men fattar inte
hur man får till svart bakgrund + snygg text...Ska man "dra" in texten?
 


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2012-07-13, 16:28:57

jaa man ska dra in texten :D


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-07-13, 18:24:50

Man kan göra i Word, skitlätt ;)


svea
PUBLICERAT: 2012-07-13, 19:35:17

1. du ska använda firefox.
sen om du vill så kan kopiera min press och lägga in det på den. då måste ta ha uppe två sidor, en som du har p din press, den ska va tom. sen öpnnar du en där du kan kopiera den svarta bakgrunden och lägga in den på din. du kopierar pressen, drar den in på din press. sen tar du bort texten och går in på hemsidan: WittyProfiles. det finns en massa fina texter där, du kopierar och drar dom in i din svarta bakgrund, sen kan du lägga in bilder från din kamera, då kan du också fixa storleken på bilden, det finns åpå själva bilden när du lägger in den. hoppas du förstår hur man gör :) annars om du vill ha mer beskrivning skriv till mig :)

Svar: Tack, dock så försvinner den svarta bagrunden så fort jag har sparat och sedan vill ändra :o Man msåte ju kunna ändra sin press utan att den försvinner väll? :o
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: