2012-07-30
 00:25:58

Nya hotbuys armbandet.. och ett litet utbrott.

Det här är alltså det nya hotbuys armbandet. Och jag blir så irriterad.
Det har FULA tuggummi färger, är dyrt och förut kunde man få tag på typ ett EXAKT likadant för 1 sd! 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH, jag blir så arg på att stardoll ska förstöra ALLT. Nya starpointsystemet funkar skitbra nu, men prisändringarna FUNKAR INTE LÄNGRE! Sedan är det ju en HB och det kostar lite mer. Typ 5-6 sd hade varit bra. MEN 9 SD ÄR INTE OKEJ! 
Förlåt att jag är så arg och irriterad men det är så störande..
/ Melooon1


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2012-07-30, 00:39:36

Håller med totalt, Jag menar 9 sd? För 9sd så kan man köpa 2 tröjor i starbazaar ju elr kanske mer! :P istället för att slösa 9sd för ett HB armband?

Svar: Ja, håller med dig! /Melooon1
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-08-01, 16:04:32 | URL: http://makeasmile.blogg.se

Jag tycke om själva armbandet, men det är ju igentligen INGET speciellt med det! Det fanns ju ett snarlikt för10sc på Fudge när det fanns, så varför just 9sd? Jag kommer ihåg vad billigt det var förr. En HB tröja kostade 9 (ibland t.o.m mindre) för nåt år sedan.

Svar: Ja tyvärr! När folk börjar ha flera & flera SD's med tiden så höjer stardoll priserna på allt i starplaza & Suiteshopen. Hot Buys märks det exra tydligt på. :/ //Lillelilleskutt
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: