2012-07-13
 17:26:59

Nivå 68 är världens tråkigaste

 
Jag levlade precis upp till nivå 68.
 
Ganska onödig nivå egentligen, man får inga
extra paket eller frisyrer.


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-13, 17:43:55

varför får man bara 3 starcoins igentligen man kan väll iallafall få 1stardollar eller typ 10 starcoins, 3 starcoins är liksom ingen belöning precis tycker jag!

Svar: Jo det är tråkigt. 3 sc är riktigt snålt!
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-07-13, 18:20:51

Men du fick 3sc! :D:D:D:D:D

Haha, nej xd Usch, vad tradigt. Nivå 61 var inte heller nå vidare, en ufo lampa :3

Svar: 3 sc blir jag ju RIK på ! O.o Nej men jag förstår faktiskt inte vilken "poäng" det finns på det nya systemet, det är bara fördelar för de som är nybörjare...
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-07-13, 23:50:26 | URL: http://beccys.blogg.se

Var hittar du den där bilden där det står att man levlat upp, och sen belöningen man får? :) Alltid när jag når en ny nivå kommer ingenting, eller så är det bara jag som missat det. Hade varit roligt att veta i alla fall! :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Den dyker upp när man man levlar upp. Har man kryssat den så går det inte att hitta den igen tror jag. Är det inte så för dig? C:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-14, 08:29:37

Grattis men 3 sarcoins! Snålt stardoll! Dom borde tillägga något mer. Hoppas nivå 69 glädjer dig mer.

Svar: Jo jag har tjuvkollat och det är iaf. en frissa ^
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-07-14, 18:24:19 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, jag kanske har lyckats kryssa för den där rutan någon gång, men det är ingenting jag kommer ihåg.. Synd om det skulle vara så att jag gjort det, den rutan hjälper i alla fall en att snabbt få reda på vad man låst upp på Stardoll, så att man slipper kolla runt i skönhetssalongen eller Svitshoppen eller vad den heter. ;)

Tack för tipset i alla fall! Kram på dig!
/Beccy

Svar: Formulerade nog mitt svar lite fel, jag menade att det dyker upp en ny ruta för varje level jag når, men när jag har sett den så kryssar jag ner den och sen kan jag inte hitta den igen. Btw. Har fattat det där med kläderna nu;
Man får tillgång till vissa slags kläder i Starplaza (starbazaar) när man når en särskil nivå. Man får dem alltså inte gratis att hämta ut som jag trodde först...
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: