2012-07-27
 14:57:09

MSW 2012

Som Zerosv skrev så borde Miss Stardoll World
vara här snart. Om det ska vara som förra året,
att man kan rösta på alla, och folk spammar ens 
gästbok 24/7 tänker jag låsa min gästbok.
 
Tänka sig, det var t.o.m kö på broadcast vid
vissa tillfällen förra året. Snacka om att
Broadcast > Stardoll drar in pengar bara
för en tävling.
 
Ser ni fram emot Miss Stardoll World eller inte?
 
Sist så var det ju faktiskt en svensk som
kom tvåa. Undra om XFashion-LoverX
ska vara med i år igen?
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-07-27, 20:00:27 | URL: http://stardollpotato.blogg.se

Samma här, jag kommer låsa min gästbok om folk börjar spamma den o.o

MSW är inget jag ser fram emot, för man måste ha status och en massa pengar för broadcast för att ha en chans att vinna. Det här med att "alla på stardoll har en chans att vinna MSW" är bara skitsnack. xd

Svar: Håller helt med, ofta en non-ss nybörjare vinner liksom :o
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: