2012-07-08
 23:47:34

MOHAHAHAHA 8''D

 
Förrförra kollektionen av antidote går nu att sälja!
(ingen aning om det har gått länge..? Upptäckte det iaf. idag)
 
MOHAHAHA hittade dessa "tofsarna" som jävligt snygga! 
*I LOVE THEM* 
 
Slog till så fort jag såg dem, vilket inte var det smartaste, eftersom jag
typ två minuter efter hittade de rosa för 36 SD's billigare O.o
 
Äsch, jag är väll en slösa helt enkelt xD
 
 
NU KAN INGEN FÖRSTÖRA MITT GLADA HUMÖR!!!
 
 

...det är inte ofta det slutar med att jag handlar 1 plagg precis,
men jag vet inte om jag ska behålla den vita kjolen & den
lila koftan. Passade inte riktigt min medoll :S


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-08, 23:53:54

Meh, vilken tur du har! X3 Älskar dom tuskosa! Tyvär är jag ingen "pengamangnet" (som du skrivit :3 ) Såg det när jag kom till dig, "Nämen, nej! Nu har Lilleskutte varit i Bazaar-farten!" Nu kan du sova gott (eller inte alls X3 P.g.a typ..... göra outfits? Äh jag vet inte X) ) Lång kommentar men vad kul att du är på GOTT HUMÖR! :D fortsätt vara glad nue! :)


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-09, 17:39:31

Alla kan göra misstag men shopping Lilly kommer du alltid att vara ska du veta, hehe:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: