2012-07-28
 02:00:32

Melooon1 - Gästbloggare t.o.m den 12:e augusti

Hejsan!

Mitt namn är Melooon1 och jag ska gästblogga här hos Lily t.o.m den 12:e augusti. Jag är snart 16 år och mina intressen är dans, sång, teater, fotografi och mode. 
Jag har varit medlem på stardoll sedan den 8:e augusti 2010 men på användaren Melooon1 har jag varit medlem med sedan april, 2012. 
Min stil är "superrockstarchic" som jag valt att kalla den. Det betyder typ att den är lite rockig/glammig samtidigt som den är chic, haha.
Mina bästa vänner på stardoll är idiix, jaghetermackan och Didilina10. Varför skulle nån vilja veta det egentligen? Hehe..
Såhär ser jag ut (:


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-28, 08:55:40

Roligt! Det ska bli intresant att läsa dina inlägg:)

Svar: Vad kul att du tycker det! :) / Melooon1
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: