2012-07-10
 21:52:08

LE i starplaza

 
Tidigare idag, ungefär vid 17.00 (?) dök
Limited Edition kollektionen för sommaren upp i starplaza.
 
Höhö, jag som har suttit och googlat efter spoilers som en
galning, men inte hittat de rätta.
 
 
Ojämnt fördelat.
 
Plaggen för killar fanns det bara 250 stycken upplagor av,
vilket är väldigt lite, och kommer göra dem väldigt unika
och "RARE" för samlare i framtiden.Eftesom det var få av dem,
så var jätte många upplagor av resten av plaggen, de flesta ca 1500...
 
Helt ärligt så fastnade inte jag för denna kollektionen. 
Kläderna kändes ganska "vanliga" - och jag tycker personligen
man inte kan se att alla "hänger ihop" i en enda kollektion.
 
 
Köpte för 85 SD's - så lite har jag nog aldrig köpt LE för, de gångerna 
jag har varit i tid. Men varför lägga 200 SD's på en klänning som knappt
är "unik"? 1500 upplagor är en diss, borde hellre vara färre & att LE dök
upp oftare än fyra gånger om året.
 
 
Vad tyckte ni? Köpte ni något? (:
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: