2012-07-31
 11:07:57

Kom 1:a på catwalken - Covergirl dagen efter

Den här tjejen, *pink*princess5, vann igår catwalk tävlingen. Idag när jag loggade in ser jag att hon är dagens CG och det beror ju då på att hon vann catwalken och fick mycket röster.
Personligen så tycker jag inte att man borde kunna vinna catwalk och sedan CG dagen efter. Det känns orättvist för de som verkligen förtjänar det (nu säger jag inte att hon inte förtjänar det) då de kanske försöker JÄTTEmycket och broadcastar, skriver i gästböcker etc etc. 
Vad tycker ni läsare? Tycker ni att man borde kunna vinna först catwalk och sen CG dagen efter?
/ Melooon1
 


Lou
PUBLICERAT: 2012-07-31, 11:25:34 | URL: http://Nealoustardoll.blogg.se

Jag tycker det är helt OK ifall man vinner 2 saker på 2 dagar, men jag tycker att det är tråkigt att det bara är dom med mycket stardollars som vinner cg,ncg,catwalk osv..

Svar: Jag håller nog med dig! Broadcast är så j*kla dåligt när det gäller tävling, dessutom kan man inte betala i starcoins utan bara SD's, vilket leder att det nästan bara är ss som kan Vinna. //Lillelilleskutt
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-07-31, 11:54:01

Min vän i stardoll hon blev ncg för sverige.Nästa dag så blev hon Covergirl. Sen vann hon i catwalk med,och återigen efter det blev hon ncg för Sverige.Hon var inte superstar. Så hon fick ganska många negativa kommentarer tex som "you're ugly and you're not even ss". Men såklart fick hon väldigt många gulliga kommentarer med^^ (hon heter malin_97)


gj_d
PUBLICERAT: 2012-07-31, 15:30:35

jag tycker att det är bra när man vinner 2 gånger i rad. liksom alla blir glada när dem gör det, so why not ?? jag har ingenting emot att folk vinner 2 gånger på 2 dagar, jag hade själv velat vara den som vann så ;)

Svar: Jag tycker bara inte att man har förtjänat rösterna eftersom man syns på framsidan.. / Melooon1
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-31, 19:20:04

Jag tycker det är OK att bli saker fler gånger i rad OM, inte personen som vinner t.ex Catwalk, CG, NCG m.m tigger sig till att få CG m.m. Ärligt, alla vill ju bli CG någon gång eller hur? Men ärligt talat, att utnytja någon "CG/ modell med högre status än andras" gästbok, tar igentligen bara fram hur desperata folk är när det gäller CG m.m. Självklart händer det för miljoner fler modeller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: