2012-07-16
 20:37:33

Klubben Lillelilleskutt = RADERAD D:

 
AHHHH!!!!
 
Stardoll raderade min kära klubb lillelilleskutt med över 400 medlemmar! D:
Fint, nu har jag ingen klubb längre O.o
 
Aktiverade "kidsafe" grejen under mitt konto, för att jag
ville ha lite lugn o ro, utan socialt spel. 
 
Nu är jag jätte besviken...fatta har ägt denna klubben i flera år, 
sedan jag började spela stardoll!
 
 


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-07-16, 22:10:09

stata upp den igen!! jag tror folk kommer komma tillbaka eftersom du är en stor stardollikon!!!!

Svar: Det går inte ett skapa en ny klubb med samma namn tyvärr. :/
lillelilleskutt.webblogg.se


Bella-145
PUBLICERAT: 2012-07-17, 13:14:33

Jag förstår precis hur du känner stardoll raderade också alla mina klubbar. Love_Avatar hade jag också haft sedan jag blev medlem på stardoll jag skrapade den redan när jag bara såg trailern och nu är den borta tillsammans men alla mina andra klubbar, det fanns också ett kollage i klubben som betydde så himla mycket för mig, jag hade gjort ett avatar huvud av kläder och ballonger! Jag fattar att stardoll bara raderar kubbar bara så där. Jag hade ju inte brytit mot deras lagar varför gör dom så här?!!! D:<



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: