2012-07-30
 10:20:00

Hjälp - kameran?

Hej på er!
 
Jag har en fråga, använder ni eran kamera på
Stardoll mycket? Och isf. Har ni några "extra" 
effekter?
 
Jag funderar på att köpa, eftersom jag
tänkte att jag skulle ta flera bilder som jag även kan
använda till bloggen om jag hade lite flera alternativ.
 
Hmm...men viken rulle är vilken då? Vilka olika effekter
har de? Och det där 100 & 50 korten, betyder det att
man får plats med flera bilder i sin kamera om man
köper dem? Haha lite hjälp??
 
//Lillelilleskutt


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-30, 11:10:44

Håll "muspekaren" på ögat under färgrullarna så ser du hur det blir och ja man får platts med fler bilder om ma köper sakerna där det står 50 & 100! Hoppas att det var till hjälp! :)

Svar: Aha schysst!
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-07-30, 15:33:45 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Själv så använder jag min kamera jätte mycket! Det kan ju beropå att jag tar så mycket bilder till tidningen och så, men det är jätte kul att ta bilder! :D

Jag har köpt den rosa och gula effecten dom är jätte fina, funderar på att köpa den röda också.... men om du ska köpa mer utrymme så tycker jag att du ska köpa 100 mer bilder eller vad man nu ska säga, som du kanske ser så är det billigare att köpa en 100 än två 50 ^^

Svar: Jo det blir så snyggt ^^Har bara inte orkat/hunnit köpa liksom xP Hmm ska klura lite på vilken rulle jag ska välja - tycker den röda är riktigt snygg!
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-07-30, 18:15:48

app1 så är det solia-1! :)

Svar: Vad menar du? x3 /Lillelilleskutt
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: