2012-07-31
 09:30:00

Jordache!

 
Min Jordachesamling är klar, och jag har äntligen börjat fixa lite med rummet som samlingen ska stå i!
 
Nu när jag har en samling klar är det dags att börja samla på något nytt, något som är en lite större utmaning. Jordachekläderna var alldeles för lätta att hitta, haha! x3
DKNY är nog en alldeles för stor utmaning, men jag får fundera på det.. Jag har inte gett upp hoppet om en scuba än.
 
 
Tråkigt rum, höhö. Får nog ta tag i det och inreda lite, även om det inte är det roligaste jag vet..
jag skriver alldeles för mycket i kategorin Allmänt.. kom på bättre, elle..
//elle__1998
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-31, 10:55:53

Det var ju jätte fint! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: