2012-07-13
 07:00:00

Jag har en nyhet till er kära läsare 8D

JAG HAR LÄRT MIG  ATT FILMA! 8D
 
 
Hehe, det är busenkelt bara att jag inte har orkat kolla
upp det fören nu. Jaja, bättre sent än aldrig, 
men nu är bara frågan vad jag ska filma?
 
Vissa av er har föreslagit ett nytt projekt, 
så jag funderar på det. Gjorde faktiskt en
film idag när jag var i Bazaaren, men tyckte den blev lite trist.
 
Måste dock lära mig hur man redigera osv. Ska jag
göra en "sminkning" lär det ju inte bli roligt om filmen tar år
att kolla klart.
 
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-13, 11:49:21

Grattis Lily! Roligt att höra:)

Ja du, du kanshe kan göra sminkningar som du skrev, eller när du är i suiten ocb byter outfit eller om man ska gå IRL kanshe du kan filma vad su köper osv.

Jag tror bloggen komemr att få mer liv när du kommer börja filma, för mig känns det som man hänger med och är med dig då du gör så eftersom jag har sett så på andra bloggar:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: