2012-07-16
 18:36:36

Hejdå

 
Ska lägga ner bloggen... Funderar på att ta en blogg-paus..
Varför? För att jag är less & Trött på Stardoll.
...och bloggen stressar mig.
 
Dessutom så har jag kanske inte något internet dom
närmaste dagarna, ska iväg till köpenhamn troligtvis.
 
Eftersom jag är ensam bloggare, 
så märks det ju verkligen om jag inte uppdaterar. 
Men så är det, jag har ju valt det själv.
 
Vi ses senare. 
 
kanske jag bloggar imorgon igen?
Jag vet inte, när jag känner för det helt enkelt.
 
//Lillelilleskutt
 
 
 
 
 
 
 


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-07-16, 20:37:29

Synd, men förstår dig :) Ha det bra i Köpenhamn! (om du ska dit)


svea123......
PUBLICERAT: 2012-07-16, 21:10:21

DU FÅR ABSOLUT ABSOLUT INTE INTE SLUTA!
nej men seriöst.. jag bara älskar din blogg, och jag checkar den varje minut! asså den är så bra, och liksom rolig, du visar åskiter, du skriver mycket på ett inlägg, och man blir bara lockat till den! du tankar och åskiter är ju så bra, och rätt! :D från din chatt kompis Svea :D

Svar: Jag ska inte sluta, bara tagga ner på det hela!
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-16, 21:36:38

Nej! Snälla Lily. Nej. Du får inte. Nej! Denna blogg ska INTE läggas ner. Inte. Aldrig.

Lily, vet du, varje dag jag öppnar datorn är det första jag gör att kolla din blogg. Du får inte. Ett inlägg om veckan räcker gott och väl. Men helt och hållet får du inte. Jag kommer tänka på det hela dagrn om du gör det. Du förstår inte hur mycket jag verkligen uppskattar din fina, underbara amazing blogg. Halva stardoll sidan är inget utan dig, Lily.

Men det är helt och klart ditt val. Din blogg, ditt liv men... ja du. Gör som du känner för men du kommer att finnas i mitt hjärta, oavsett vart du befinner dig.

Svar: Nej det ska den inte. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-07-17, 13:22:53 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag kan förstå att din blogg gör dig stressad, man känner press att man alltid vill berätta om allt nytt, och ge sina läsare något nytt att läsa när de klickar sig in här. Men ibland har man inte tid. Så känner i alla fall jag! :)

Jag hoppas i alla fall att din bloggpaus inte blir alltför lång, jag gillar verkligen din blogg! :)

Kram på dig!
/Beccy


annike_le
PUBLICERAT: 2012-07-17, 22:08:24

lägg nt ner bloggen D: ta bara en blogg-paus! :c

Svar: Japp ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: