2012-07-29
 16:04:56

Fail.

 
Ojsan.. Jag insåg nyss att jag har 2 likadana halsband från Jean Paul Gaultier Tribute... det första köpte jag i själva affären för 6 sd, det andra hittade jag i bazaaren för 2 sd. o.o
 
Det var inte så längesen jag hittade det andra halsbandet i bazaaren. Jag hade glömt att jag redan hade köpt det tidigare, så jag tänkte "oj, vilket fynd! :o" och köpte det utan att tveka.
 
(det till vänster på bilden är köpt för 2 sd)
 
Först idag hittade jag det "första" halsbandet. Det var "gömt" i min svit, jag hade lagt det där och sedan glömt av det. Ordningssam tjej som alltid håller reda på sina saker...
jag håller på att bli gammal känns det som, mitt minne bara försvinner
 
//elle__1998
 


Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-07-29, 19:54:51 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Haha det hände precis mig med! Köpte en bikini so jag redan hade. Men som sagt det är bara bra med en till, med tiden blir säkert halsbanden värdefulla då kan du sälja ett och ha kvar det andra! x3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: