2012-07-12
 14:43:00

Facebook

 
 
Sen FB kom, har man aldrig kunnat vara riktigt anonym...suck
Alla tvingades vara med på en bild på skolavslutningen i
våran klass - och den är redan upplagd med taggar o allt.
 
Tyckte de sa att de inte skulle lägga upp den? 
Jag antar att jag hörde fel O.o
 
Är den uppe på FB, så kan man lika gärna säga
att vem som helst kan använda bilden. Hittade precis
den på en blogg också. Nice, där står jag i mina 10 cm klackar
mina jeansshorts, och min röda tröja och ler kameran,
fortfarande någon cm kortare än tjejen bredvid.
 
- Men jag antar att det bara är jag som stör mig.
Men jag tycker helt enkelt inte om att vara med kort,
varför ser man okej ut framför spegeln - men inte
farmför kameran? :o 
 
Brukar era kompisar ladda upp bilder på er,
utan att ens fråga om lov först?
 
 
 
 
 
 


babel456
PUBLICERAT: 2012-07-12, 14:48:19 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

japp det händer hela tiden typ, och så säger man att dem ska ta bort bilden, då säger dem att dem inte vill eller att dem ska fast det aldrig händer. :/


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-12, 17:24:19

Eftersom jag inte har Facebook är det inte nödvänligt att ha min bild på den sidan. Varje gån mina vänner fotar säger jag att jag helst inte vill vara med och det accepterar dom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: