2012-07-28
 14:37:47

elle__1998 - Gästbloggare t.o.m 12 augusti

Hej! ^^
Jag är elle__1998, kallas Elle på Stardoll och är 14 år. Jag ska gästblogga här tillsammans med Melooon1 under tiden lillelilleskutt är borta.
 
Mina intressen är badminton, mode, datorer, fotografi och såklart Stardoll. Jag har såklart fler intressen, men det kanske inte är det mest intressanta att skriva om..
Jag har varit medlem på Stardoll i över 3 år nu, sedan mars 2009.
 
Min stil på Stardoll är väldigt svår att förklara.. Ena dagen kanske jag har på mig mycket svart med nitar osv, en annan dag kanske jag känner för att klä mig färgglatt, hehe.
 
Det här inlägget kom mycket senare än vad jag hade tänkt mig, men nu är det iallafall här. Nu är jag nog klar, det finns inte så mycket mer att säga om mig. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: