2012-07-02
 11:12:00

Dagens kritik av nya Achievements

 
Jag förstår inte riktigt poängen med Achievements?
Är det meningen att Achievements visar en medlems
så kallad "status" ?
 
Vissa är mera kända än andra, så är det bara
Superstars/Royalty har flera trofèer än non-ss,
kända designers, catwalk-vinnare, Covergirl har flera 
än vanliga Royaltys/superstars.
 
Så är Stardoll-världen uppbyggd, det vet alla, 
så varför måste det "förtydligas"?
 
Barbie & Bratz liknelser
Sen som någon sa, så påminner faktiskt dessa trofèer
mig om små plastleksaker till dockor som Barbie, eller Bratz.
...och den biten har vi kommit förbi allihopa eller hur..?
Eller så är det bara min skumma fantasi som fick
för sig detta x3
 
Vissa är skitfula, varför ska man ha dem på hyllan?
När jag tittade efter så tycker jag faktiskt vissa är skitfula 
ritade om man får säga så...kopplar verkligen vissa till "dock-grejset".
Är det verkligen värt att ha massa fula trofèer uppvisade, bara för att de symobliserar
hög status? Antingen proppar man hyllan full, eller så nöjer man
sig med dem tycker är fina ^^ 
 
Slutsats: Inget är rätt eller fel, 
jag bryr mig inte vad folk gör med sina trofèer,
det är allas egna val. MEN jag tycker Stardoll ska
sluta upp med sitt status-tjafs, det blir trist med tiden. 
Man blir inte en bättre männsika för att man väljer att köpa Superstar
& får flera trofèer på sin hylla genom att kunna göra flera uppdrag.
 
Först starpoins-grejen, och sen Achievements,
vad blir nästa?
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: