2012-07-24
 14:51:39

Dagens köp till samlingen (:

Ännu ett plagg till min Mortal Kiss
samling! 
 
Har runt 20 svårhittade plagg kvar innan min samling
är hel. Undra om jag verkligen kommer hitta alla :O
 
Med tiden blir det allt svårare och svårare. Tror den
första kollektionen kom ut 2009, vilket är snart 3 år sedan...
 


ShopaholicBree
PUBLICERAT: 2012-07-25, 10:07:18 | URL: http://dollstogether.blogg.se


Hej!
Jag har faktiskt 1 tröja från Mortal Kiss, jag undrar om du vill köpa den eller redan har den?
Den heter: Bird Print BF T-shirt

Den finns i rummet med min garderob (första rummet) så du får gärna ta en titt & se om du har den eller inte :]

fin blogg!

Svar: Jag har redan den, men tack för du sa till! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: